زندگی یعنی یک حباب ...

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

زندگی یعنی یک حباب ...
دانلود موسیقی انتخابی ادمین


آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۵، ۱۸:۳۶ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

اوقات شرعی


روز ها فکر من این است

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۵۹ ب.ظ



روزها فکر من اینست و همه شب سخنم


که چرا غافل از احوال دل خویشتنم


از کجا آمده ام آمدن بهر چه بود؟


به کجا می روم؟ آخر ننمایی وطنم


مانده ام سخت عجب کز چه سبب ساخت مرا


یا چه بوده ست مراد وی از این ساختنم


جان که از عالم علوی ست، یقین می دانم


رخت خود باز برآنم که همانجا فکنم


مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک


دوسه روزی قفسی ساخته اند از بدنم


ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست


به هوای سر کویش پرو بالی بزنم


کیست در گوش که او می شنود آوازم؟


یا چه جهان است، نگویی، که منش پیرهنم؟


تا به تحقیق مرا منزل و ره ننمایی


یک دم آرام نگیرم نفسی دم نزنم


می وصلم بچشان، تا در زندان ابد


از سر عربده مستانه به هم در شکنم


من به خود نامدم اینجا که به خود باز روم


آنکه آورد مرا باز برد در وطنم


تو مپندار که من شعر به خود می گویم


تا که هوشیارم و بیدار یکی دم نزنم


شمس تبریز، اگر روی به من بنمایی


ولله این قالب مردار به هم درشکنم


مولانا



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۵
یوسف طهرانی

نظرات  (۶)

۲۸ آبان ۹۲ ، ۲۲:۲۴ امیرحسین غزانی
بسیار زیبا ممنون

پاسخ:
سلام
ممنون از پیام و نظرتون
۲۸ آبان ۹۲ ، ۲۲:۳۷ یار هفتاد و سوم
سلام.
وبلاگ مبارکه.
ممنونم ازت یوسف جان.
در پناه یار
پاسخ:
سلام
ممنون
در پناه حق
۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۰:۱۲ یادواره شهدای مسجد
با « مراسم نام گذاری !! » به روز و منتظر نظر شماییم . 
موفق باشی
"بهر" به جای "بحر"  چند خط اول
پاسخ:
سلام
ممنون از بازدید و تذکرتون
www.sangarnovin.blogfa.com
پاسخ:
سلام
وبلاگ رو لینک کردم
خیلی ممنون از وبلاگ زیباتون
فقط می خواستم بگم از عکس های داخل وبلاگتون استفاده کردم
انشأالله راضی باشید
در پناه حق
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم دوست عزیز
ممنون از بازدیدتون

حلول ماه عاشقان،ماه رمضان بر شما دوست عزیز مبارک باد
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدايت به بالاي

اسکرول بار