زندگی یعنی یک حباب ...

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

زندگی یعنی یک حباب ...
دانلود موسیقی انتخابی ادمین


آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۵، ۱۸:۳۶ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

اوقات شرعی


یک شبی مجنون نمازش را شکست

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰ ب.ظ



یک شبی مجنون نمازش را شکست
بــی وضــــو در کوچـــه لیلا نشســـت
عشق آن شب مست مستش کرده بود
فــــارغ از جـــام الــستــش کــــرده بــــود
ســجـده ای زد بـــر لــــب درگــاه او
پــــُر ز لـــیلــا شـــــد دل پـــــر آه او
گـــفت یا رب از چه خوارم کرده ای
بــــر صلیب عـــشق دارم کرده ای
جـــــام لیلا را به دسـتـم داده ای
وندر این بازی شــکستم داده ای

نشتر عشقش به جانم می زنی
دردم از لیـلاســـــت آنم می زنی
خسته ام زین عشق، دل خونم نکن
من کـــه مجنونم تو مــــجنونم نــکن
مــــرد ایــــن بـــازیــچـه دیگر نیستم
این تو و لـــیلای تو... مــــن نیستم
گــــفت ای دیــوانه لــیلایــــــت منم
در رگ پنهان و پـــیــدایـــت منـــــم
ســــالها بــــا جــــور لیلا ســـاختی
من کنارت بـــــودم و نـــشناخـــتی
عــشق لــــیلا در دلـــت انـــداختم
صد قمــــار عشق یکجا بـــاخـــتم
کـــــردمـــت آواره صــــحرا نـــــشد
گفتم عاقل می شوی اما نــشد
سوختم در حسرت یک یـا ربــت
غیر لیلا بــــــر نــــیــامد از لــبت
روز و شب او را صـــدا کردی ولی
دیدم امشب با مـنی گفتم بلی
مطمئن بودم به من سر می زنی
در حــــــریم خانه ام در می زنی
حــــال این لیلا که خوارت کرده بود
درس عشقش بی قرارت کرده بود
مرد راهش بـــاش تا شاهت کنم
صد چو لیلا کشته در راهت کنم

مولانا
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۶
یوسف طهرانی

شعر

نظرات  (۹)

سلام شعر زیبا یی بود تشکر
پاسخ:
سلام
ممنون از نظر و نگاهتون
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۵۷ علی اکبر قلیچ خانی
جـــــام لیلا را به دسـتـم داده ای
وندر این بازی شــکستم داده ای
 خیلی زیباست ممنون برادر

پاسخ:
سلام
ممنون از پیامتون
kheilyy khooob boood
پاسخ:
سلام
مرسی بازم سر بزنید
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۴۴ یار هفتاد و سوم
سلام.

احسنت. ماشاا...
پاسخ:
سلام
وبلاگ رو نورانی کردی
ممنون از پیامت

سلام خوبی
وبلاگت خوبه مطالب خوبی گذاشتی و پیونداتم دیدم اوناهم خوب بودن
فقط چرا به روز نشدی از آخرین مطلبت خیلی گذشته
موفق باشی
پاسخ:
سلام خوبی
ممنون از لطف شما 
یه مدتی مریض بودم شما ببخشید !! :)
بازم به ما سر بزن
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۳۳ مجتبی قدوسیان

سلام آقا یوسف از شعرتون خوشم آمد خداوند رحمت کند مولانا را .

پاسخ:
سلام
ممنون از پیام ونگاه تون  آقا مجتبی
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۴۵ امیرحسین-زاویه
سلام 

شعر خیلی زیبایی بود --

امیدوارم سال 1393 سال پر از موفقیت و شادی برای شما و عزیزانتون باش, همینطور با آرزوی فرج امام عصر(عج) , بسیار زیاد التماس دعا دارم - یاحق 
پاسخ:
سلام
ممنون ازت
به همچنین برای شما و خانواده
خیلی خوب بود
پاسخ:
ممنونم
بازم سر بزن
باسلام یک سوال داشتم جام الستش یعنی چه
پاسخ:
سلام
ممنون از بازدیدتون
"
فارغ از جام الستش کرده بود"، یعنی عشق لیلی باعث شده بود که مجنون فراموش کند قبل از لیلی، عاشق کس دیگری بوده و جام عشق دیگری را نوشیده! خدایش لیلی شده بود و فراموش کرده بود خدایی، و عشقی دیرینه را فراموش کرده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدايت به بالاي

اسکرول بار