زندگی یعنی یک حباب ...

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

زندگی یعنی یک حباب ...
دانلود موسیقی انتخابی ادمین


آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۵، ۱۸:۳۶ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

اوقات شرعی


به سوی تو ...... + دانلود

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ق.ظ


با صدای علی زند وکیلی

به سوی تو، به شوق روی تو، به طرف کوی تو
سپیده دم آیم، مگر تو را جویم، بگو کجایی
نشان تو، گه از زمین گاهی ز آسمان جویم
ببین چه بی پروا، ره تو می‌پویم، بگو کجایی


♫♫♫♫♫♫


کی رود رخ ماهت از نظرم، نظرم
به غیر نامت کی نام دگر ببرم
اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی
به دست تو دادم، دل پریشانم، دگر چه خواهی
فتاده‌ام از پا، بگو که از جانم، دگر چه خواهی


♫♫♫♫♫♫


یک دم از خیال من نمی‌روی ای غزال من
دگر چه پرسی ز حال من
تا هستم من، اسیر کوی توام، به آرزوی توام
اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی
به دست تو دادم، دل پریشانم، دگر چه خواهی
فتاده‌ام از پا، بگو که از جانم، دگر چه خواهی


دریافت آهنگ به سوی تو با صدای زیبای علی زند وکیلی
حجم: 3.77 مگابایت

نظرات  (۳)

۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۵ خواندنی ها
خیلی آهنگ قشنگیه
تیتراژ یه سریالی بود نمیدونم اسمش چی بود
پاسخ:
ممنون از نگاه تون
بله درسته البته زیاد اهل تلوزیون نیستم ولی فکر کنم اسم سریال شب آرامش یا اولین شب آرامش یا همچین چیزی :)
البته این سریال با صدای کسی دیگه ای بود
زیبا بود، ممنون بابت زحماتتون ♥
پاسخ:
ممنون از نگاه تون
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۳:۱۰ عزیزالله شهباز نسب
واقعا شعر زیبایی هست
پاسخ:
سلام
بله درسته
ممنون از نگاهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدايت به بالاي

اسکرول بار