زندگی یعنی یک حباب ...

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

زندگی یعنی یک حباب ...
دانلود موسیقی انتخابی ادمین


آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۵، ۱۸:۳۶ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

اوقات شرعی


کاشکی زمستون نبودم + دانلود

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ب.ظ

 

ترانه بسیار زیبا کاشکی زمستون نبودم با صدای محمد رضا هدایتی

لینک دانلود بعد از متن ترانه

 

نمی تونم سر بذارم روی شونه ی کسی

کاشکی از راه برسی

کاشکی تو از راه برسی

جر تو عادت ندارم من به نوازش کسی

وقتشه از راه برسی

کاشکی بارون نبودم این همه گریون نبودم

کاش تو دنیای چشات مثل یه مهمون نبودم

نمی دونم چی شده گریه امونم نمیده

کاشکی گریون نبودم کاشکی زمستون نبودم

می مونم تا ته گریه میشینم تا ته بارون

چقدر گریه کنم تنهایی جای هر دوتامون

باز تو رویای قشنگت می ذارم سر روی زانوم

چه عذابیه که هم شیرینه هم می کشه آروم

کاش می دونستی که دلم تنگه برات

کاش که از راه برسی گریه کنم رو شونه هات

نمی دونم چی شده گریه امونم نمیده

کاشکی گریون نبودم کاشکی زمستون نبودم

 

دانلود ترانه کاشکی زمستون نبودم
حجم: 7.93 مگابایت

 

پخش آنلاین


 

 

نظرات  (۵)

۱۳ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۱ صآب خونـِ
دوس داشتی دنبالمون کنید بعد خبر بدید جبران کنیم :)
پاسخ:
سلام
دنبال شدید :)))
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۳ صآب خونـِ
دنبالید
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۸ رفاقت به سبک شهید
:)
متنش جالب بود ولی زیاد تو بحر اشعار غمگین نیستم

پاسخ:
ممنون از شما
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۴ محمدرضا گلزاری
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام

ممنونم عالی بود

لطفا از وبلاگ من هم بازدید کنید و اگر خواستید در آن نظر بگذارید

من وبلاگ شما رو دنبال میکنم اگر لطف کنید شما هم وبلاگم رو دنبال کنید ممنون میشوم

******************************
پاسخ:
سلام ممنون از نگاهتون
دنبال شدید
hi
damet garm
like+++
پاسخ:
سلام
ممنونم از نگاهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدايت به بالاي

اسکرول بار