زندگی یعنی یک حباب ...

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

زندگی یعنی یک حباب ...
دانلود موسیقی انتخابی ادمین


آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۵، ۱۸:۳۶ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

اوقات شرعی


قاب تنهایی

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ق.ظ

به نام خالق بی همتا اما همیشه تنها !

یه وقت هایی هست که آدم دوست داره خلوت کنه و با خودش یکه و تنها باشه، حصاری درست کنه از تنهایی خودش اما دلش طاقت نمیاره و سعی میکنه تو کوچه پس کوچه های دلش دنبال یکی بگرده و تا میتونه باهاش حرف بزنه. از غم هاش بگه از تنهایی و مشکلات و آرزو و خواسته هاش ، ازین که چرا الان دلش گرفته و چرا همش بهونه می گیره.با کسی که وقتی کنارش هست دیگه غم و غصه معنا نداره ، با کسی که شوق دیدنش رو حتی یک لحظه با هیچ چیز عوض نمیکنه کسی که میدونه وقتی کنارش هست باید ارزش ثانیه ثانیه رو بدونه، کسی که تو کوچه تنهاییت همیشه زیر پنجره اتاقت نشسته و با آرامش منتظر دیدنت هست، کسی که معنا خوشبختی رو با اون درک میکنی. اما دل آدم از تنهایی دوام نمیاره و میشکنه ! شکستنی که هر چند بی صداست اما حرف های زیادی داره برای گفتن. اینجا دیگه باید سکوت رو شکست و از خونه رویاها بزنی بیرون و بری تو کوچه واقعیت و فکر کنی.از اون جایی که آدم  اجتماعی هست و تو صحبت نیاز به شنیدن جواب حتی نمیدونم!! هم هست، سعی میکنی این رویای دل رو عملی کنی و خودت رو راحت.هی میگی حالم خوبه و من عالیم اما دلت یه حرف دیگه تا اینکه سعی میکنی دلت رو خالی کنی.توی لحظه ای که تنهاییت مثل یه میخ کوبیده میشه تو سرت،و در عین سادگی، تنهایت رو می سپاری به چشمات و چشمات اونا رو به نگین تبدیل میکنن و نقاب صورتت رو سیراب،نقابی که هر روز رو صورت مون میزنیم و آخر شب میزاریم جلوی آینه تنهایی.تو پیله تنهاییت داری خالی میشه از غم هات اما هنوز یه تبسم تلخی داری و هی وانمود میکنی خوبی ،اره من خوبم فقط یه وقت هایی دلم میسوزه فقط همین و کم کم اشکات تبدیل به عادتی میشن آرامش بخش اما شور...

اتقدر این شکستن آروم و بی صدا هست که میگی خوب شد کسی رو با صدای دلم نرنجوندم.صدایی که دیوار ها لمسش کردن مثل عایق صدا شدن ، قلم هایی که نوشتن و اشکشون رو روی کاغذ برات شعر کردن ، صدایی ک فکر می کردی توی آهنک های غمگین گم میشن و راحتت میکنن اما آهنک ها، صدا رو برات ترانه کردند از بی کسی ،صدایی که سعی می کردی زودتر آزاد شه و ذهنت رو رها کنه اما برات خاطره میشه مثل یه قاب عکس جلو در ورودی مغزت آویزون میشه هر وقت وارد مغزت میشی دائم جلوته.صدایی که پر از حرفه اما حرف های صامت...

شروع میکنی به بهونه گرفتن با هر اشک آهی میکشی و با هر آه دلتنگی.شروعی که خودت آغاز کردی و پایانش دست دلته.هی سعی میکنی خودت رو خالی کنی اما با هر اشک پر میشه از تنهایی. اما اون لحظه تویی و خدا و اتاقت. سریع میری تو لاک خودت از حجمه سنگین سکوت اتاقت،اتاقی که پر شده از خاطرات سرد هر شبت. هی غر میزنی به خدا.شروع میکنی توپ خونه رو راه میندازی بدون هدف شلیک میکنی.چون میدونی اون همیشه حرفات و درد و دلات رو گوش میده، چون میدونی از اون تنها تر نیست و طعم تنهایی رو از همه بیشتر کشیده چون میدونی همشیه باهات هست و گله نمیکنه که چرا اینقدر غر میزنی ، چرا اینقدر بی تابی میکنی، نمیگه خسته شدم ازت نمیگه تو اونی نیستی که فکر نمیکردم  و نمیگه برای همیشه خداحافظ...!

دلت قرصه که خدا هست و میشنوه، دلت قرصه حتی اگه اون لحظه ازش صدایی نفهمی،دلت قرصه که کسی رو همیشه با خودت داری که به اندازه کل دنیا بهش اعتماد داری.خدایا دلم نوازشت رو میخواد نوازشی که اثرش از هرچی داروی مسکنه بیشتره.خدایا دلم صدات رو می خواد صدایی که از هر سازی زیباتره.خدایا دلم چشمی میخواد که از هر ذره بینی با دقت تره.خدایا دلم ....

خدایا خسته ام از جفای روزگار و مونده از رسم دنیا.خدایا خسته ام از دروغ آدم ها و ناامید از امید آدم ها.خدایا خستم از مجاز و ایهام و مبالغه. خدا خستم از خودم از من درونم که از درونم بی خبره پس کی سوت بازی رو میزنی تا وقت استراحت بشه...

یه دنیا دلم گرفته خدایا دلم آرامش میخواهد و قبلش تو را ....



نظرات  (۲۱)

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۸ بانوی گمنام
چقدر متن خوب بود
دقیقا همینطوره
فقط تو اینجور موقع ها خدا هست که به دادم میرسه
گاهی با خودم میگم خدایا تو تنهام بزاری چی ؟ آنی و لحظه ای من رو به خودم وا مگذار
پاسخ:
سلام
ممنونم از شما
بله درسته خدا نکنه که بی خدااا (الله) شیم و طوری نشیم که خدا ما رو رها کنه به حال خودمون
ممنون از نگاهتون
لحظاتتون پر از حضور خداوندی :)
پاسخ:
ممنونم از شما
به هم چنین
در پناه ایزد منان باشی
سلام دل نوشته غمناکی بود اونم الان که دلم گرفته خوندم به دل میشینه ممنون زیبا بود
پاسخ:
سلام
ممنونم از شما
حلول ماه عاشقان،ماه رمضان بر شما دوست عزیز مبارک باد
التماس دعا
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۱ بانوی گمنام
شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن (ماه مبارک رمضان، ماه دوری از گناهان، ماه بندگی مبارکتان باد.)
پاسخ:
سلام

حلول ماه عاشقان،ماه رمضان بر شما دوست عزیز مبارک باد

التماس دعا
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۴ ابراهیم ایلخانی
لایک +++
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام
فرارسیدن ماه مبارک
مبارک
دعا بفرمایید
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
محتاجیم ب دعا
آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری
پاسخ:
سلام
ممنونم از شما
بر شما هم مبارک

هرچه داریم از خداست و هرچه توان داریم برای خدا باید خرج کنیم.

با ادب خاص خود وارد این مهمانی بی مانند بشویم ...

ماه رمضان بر شما مبارک

پاسخ:
سلام
ممنونم از نگاهتون
بر شما هم مبارک
تنهایی یک خوبی داره یک بدی , خوبیش اینه که تنهایی بدیش هم اینه که تنهای !! گاهی بدیش  بیشتر به چشم میاد مخصوصا وقت خواب , انگار شب و روز با شب بخیر عزیزم و صبح بخیر عشقم معنی پیدا میکنه !! وگرنه میبینی شده ساعت 6 صبح اما هنوز برای تو  شب نشده هنوز بیداری. واین یعنی گم شدن تو تنهایی. 
پاسخ:
سلام
ممنون از نگاه و بازدیدتون
سلام


http://zareh.blog.ir/post/741
****
هدیه ذره به صاحب این خانه....
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضور و هدیه تون
سلام
ممنون بابت این که به ما سر زدید.
انشاالله که برکات این ماه شامل حال همه مان بشود.
التماس دعا.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
انشاالله
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۶ رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»
سلام
حلول ماه مبارک رمضان و مهمانی خدا بر شما مبارک.
از حضورتون و نظر ارزشمندتون تشکر می کنم.
پاسخ:
سلام ممنون بهم چنین
مرسی از نگاهتون
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۸ ریحانه رهبر

سلام بزرکوار

طاعات و عباداتتون قبول باشه

دعوتید به حرف دوم

 

منتظرتونیم

۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۵ ریحانه رهبر
سلام

طاعات وعباداتتون قبول باشه

دعوتید به حرف سوم

منتظر نظر سبزتون هستیم

یا حق
پاسخ:
سلام
ممنون از شما
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۶ صالح طهرانی
سلام خیلی خوب بود
پاسخ:
سلام
مرسی صالح جان از حضورت

رخسار علی(ع)فلسفه شیداییست..سرتابه سروجود اوآقاییست..ای که به دلت بغض علی(ع)را داری..تقصیرتونیست,مادریت هرجاییست..

هدیه به امیر المومنین علی علیه السلام سلامتی وتعجیل در فرج5صلوات باوعجل فرجهم ودعای فرج

پاسخ:
سلام
ممنون از نگاه و بازدیتون و پیام زیباتون
سلام دوست عزیزم 
خدا قوت خسته نباشید 
من نویسنده وب سایت رویای کاغذی هستم اگه امکانش هس ادرس سایت رو به http://royayekaghazi.ir/ تغییر بدین 
ممنون از لطف شما 
پاسخ:
سلام
بله اصلاح کردم
رهبر انقلاب:
با این مذاکرات و با متنی که تهیه شده، در هر صورت سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد/سیاست های آمریکا در منطقه با سیاست های جمهوری اسلامی ۱۸۰ درجه اختلاف دارد.
۱۳۹۴/۴/۲۷
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۰ رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»
سلام بر شما
با دو پست درباره شهید نوزاد و شهید حاج عباس عبدالهی به روزم.
خوشحال می شم سر بزنید.

یاعلی
پاسخ:
سلام ممنونم چشم
۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۴ رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»
هلال خون، مه خون، ماه اشک، ماه عزاست

عزای کیست؟ گمانم عزای خون خداست

خمیده قامت گردون، شکسته پشت فلک

روانه خون دل از چشم آدم و حوّاست

ایام بر شما تسلیت باد
پاسخ:
ممنون از پیام زیباتون

۰۹ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۲ ابراهیم ایلخانی
سلام مجدد


مطلب شما در پایگاه خبری گلشن راز شهرستان شبستر باز نشر داده شد

http://golshanraz.ir/node/1837/
پاسخ:
سلام
ممنون از بیان منبع مطلب
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدايت به بالاي

اسکرول بار