زندگی یعنی یک حباب ...

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

زندگی یعنی یک حباب ...
دانلود موسیقی انتخابی ادمین


آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۵، ۱۸:۳۶ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

اوقات شرعی


مشیت الهى

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ


وقتى بدانیم به عنوان بخشى از یک مشیت الهى اینجا هستیم, این اطمینان الهى است که هر حرکت ما را رهبرى مى کند وقتى با این یقین زندگى کنیم که خداوند از ما انتظار دارد تا پیام آور امید, عشق و خدمت به همنوع باشیم, وقتى تصمیم مى گیریم زندگى مان مفید و در راستاى خدمت به همنوعان باشد, از شکنجه دادن خود بابت  کوتاهى ها, خطاها , و ماجراهاى فردى رها مى شویم.

از کتاب شجاعت
دبى فورد

پ.ن : معرفی کتاب
کتاب «شجاعت» نام آخرین اثر دبی فورد پیش از ترک این دنیاست.
در توصیف این کتاب آمده است این اثر روشی به اثبات رسیده برای غلبه بر احساس ناامنی و ترس و آشکار ساختن شجاعتی است که در درون ما نهفته است.اعتماد به نفس بالا در عملکرد مثبت، ارزش گذاری بهتر و اطمینان به توانایی ها؛ و نداشتن اعتماد به نفس در بی انگیزگی، افسردگی و ناتوانی جلوه می کند. این تظاهرات بیرونی ترین نشانه های وجود اعتماد به نفس یا فقدان آن است که در تمامی روابط فردی و اجتماعی ما از دوران کودکی تا نوجوانی و بزرگسالی آشکار می شود و زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد.ترجمه این کتاب به قلم خانم ناهید سپهرپور و از انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی قابل تهیه است.

قسمتی از دیباچه کتاب:

“آنچه شما را سردرگم نگاه می دارد و موجب می شود احساس ضعف و نا امیدی کنید،چیزی بیشتر از پندارهای پوچ گذشته نیست، چیزی بیش از ترس هایی (اعم از واقعی یا خیالی) نیست که در ناخودآگاهتان نشخوار می شود. خواهید فهمید هر مشکلی که در زندگی مقابل تان قرار می گیرد، قصد ناتوان ساختن شما را ندارد، بلکه می خواهد شما فرصتی بدهد تا قوی تر شوید، شجاع تر شوید و با خوشتن متعالی تر و حقیقی تان پیوند نزدیک تری برقرار کنید. خواهید دید موانعی که در زندگی متحمل شده اید، در واقع به شما فرصت هایی داده اند تا بر آنها غلبه کنید و رشد نمایید…”

نظرات  (۲)

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۹ امیر حسینی
با تشکر ... به نظر کتاب خوب و مفیدی میاد...
پاسخ:
با سلام
ممنون از نگاهتون
بله کتاب های دیگری هم دارند که مفیده
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۹ رفاقت به سبک شهید
کتاب رو برام تحریم کردن :) میگن بسه زندگیت شده کتاب :|
پاسخ:
سلام
ای بابا کتاب که خیلی عالی شما کار خودتو بکن :)))
خوش به حالتون من متوسط برای کتاب خوندن وقت میذارم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدايت به بالاي

اسکرول بار